Velkommen som vår partner!

blipartnertop.png

Takk til dere alle!

Moss Fotballklubb har gjennom tidene vært med på å skape stolte og historiske øyeblikk i en fotballby som nå igjen er med i Toppfotballen.

Med folket og næringslivet som backer oss opp tar vi steg for steg og har utviklet en møteplass vi mener er regionens mest attraktive.

Vi er oppriktig takknemlig for tilliten hver og en av dere gir oss og engasjementet dere gir til klubben, Moss by og regionen.

Uten dere ville det ikke vært mulig å ha en toppfotballsatsing i byen vår, enkelt og greit.

Det er fellesskapet vi har sammen som skal gi økt forretning og mer verdi tilbake til dere. Da er det viktig at dere bruker hverandre. Invester i tid til å bli bedre kjent og still krav til oss i markedsavdelingen i MFK. Hos oss er ingenting bedre enn når vi ser at nettverket fungerer i praksis.

Det skal lønne seg å være med Moss Fotballklubb.

blipartnerbottom.png

Vi ønsker å skape gode møteplasser for våre partnere

Vil du være med og oppleve engasjement, gode historier og bli en del av et felleskap? Ring eller send en av oss en e-post så kan vi fortelle mer om alt dette.Vårt mål er at dere skal lære hverandre bedre å kjenne, også på tvers av de ulike fagfeltene. Vi vil bidra til at dere får gode og viktige relasjoner, blir kjent med hverandres bedrifter og produkter, noe som igjen vil øke omsetningen til nettopp ditt firma. I vårt B2B-nettverk er det i dag nærmere 100 bedrifter som treffes jevnlig.

For sesongen 2024 ønsker vi å tilby følgende møteplasser:

- Frokostmøter
- MFK-lunsjen
- Kick-off
- Golfturnering
- Amazing Partner Race
- Turer til både utland og innland
- Landskamp på Ullevål
- Tilgang til våre nye VIP-lokaler før hjemmekampene.
Disse vil åpne 1 ½ time før kamp. Her vil det bli servert mat og det er en ypperlig plass for å mingle med andre partnere og treffe klubblegender.

Vi ønsker deg og din bedrift hjertelig velkommen i Moss FKs B2B klubb.

Ta kontakt med oss