Vil du utgjøre en forskjell?

Vi søker nå etter flere personer til vårt frivilligkorps.

Medlemmene i MFKs fantastiske frivilligkorps stiller trofast opp for klubben sin. La hjerte slå for MFK.

Det å være frivillig i MFK er så mye mer enn en dugnad! Aller mest er det å dele oppturer og nedturer, å dele store opplevelser og å møte gamle venner - og ikke minst å få nye.

Har du lyst til å være en del av dette herlige frivillig-teamet?  Da skal du være hjertelig velkommen. Vi har nok av spennende, morsomme og hyggelige oppgaver som skal løses hver eneste sesong.

Hva innebærer det å være med i Team Melløs?

Kompetanse

Frivillige og deres arbeid skal preges av høy kompetanse.  Klubben skal sørge for at alle frivillige får mulighet til å bygge opp og bruke egen kompetanse i frivilligarbeidet for klubben. Det skal være en positiv opplevelse å være frivillig i MFK.

Fordeler - hva får du som del av Team Melløs?

• Du blir del av en herlig gjeng med frivillige som holder alt i gang på stadion
  • Du får sammen med de andre frivillige god opplæring og informasjon i forkant av seriestart
  • Du får bli med på bortetur i Oslo-området sammen med hele frivilliggjengen
  • Du får tilgang til 1 gratisbillett til de kampene du ikke jobber på
  • Du kan benytte deg av alle de gode sesongkortfordelene fra våre samarbeidspartnere
  • Du får antrekk å bruke på jobb
  • Du får mat og drikke i kiosken når du er på jobb

Hva innebærer jobben?

• Oppdrag og ansvarsområder i forbindelse med kamper i OBOS-ligaen
  • Oppmøte 1,5 – 3t før kampstart avhengig av oppgave

Klassiske kampdagsoppgaver vil være:

• Være verter inne på tribunene.
  • Være guider og vertskap på innsiden og utsiden av stadion.

Vertene våre sørger for å gi god service til supporterne, som å vise vei til rett inngang, til rett felt på tribunen og rett sete, vise vei til fasiliteter som toaletter og kiosker eller andre oppgaver som klubben trenger løst på kampdag. Oppgavene er blant annet å hjelpe til med VIP- og markedsaktiviteter på stadion, aktiviteter i lokalmiljøet, publikumsverter og mange andre spennende oppgaver.

Det er mange ulike roller som skal fylles og oppgaver som skal løses. Kanskje du har kompetanse innenfor et fag der vi trenger å forsterke oss? På Stadion er det ikke bare verter og vakter som trengs, så meld deg gjerne til tjeneste.

For påmelding og mer info, registrer deg under følgende link - MFK Vertskap

Hjertelig velkommen til Moss Fotballklubb, vi gleder oss til å høre fra deg!