Vil du bidra til Folkets kamp?

Søndag 17. september kommer Skeid til Melløs og klubben mobiliserer for å skape en folkefest på stadion. Gratis inngang, aktiviteter før match og mye mer!

Det er klart for Folkets kamp 2023!

Det blir aktiviteter for barn og unge på kunstgresset fra klokken 12:00, stands foran stadion før match og ikke minst en veldig spennende fotballkamp.

Næringslivet og enkeltpersoner bidrar med et bestemt kronebeløp pr. tilskuer og her kan du se hvordan grafen ser ut så langt. Du kan også bidra hvis du ønsker det.

Skeid ligger nederst på tabellen i OBOS-ligaen, men har ikke gitt opp håpet om å sikre plassen sin. Laget ledes av tidligere MFK-trener Arne Erlandsen.

MFK fikk på sin side med seg ett poeng fra bortekampen mot Raufoss og ligger fortsatt på trygg plass i ligaen. Men poeng hjemme mot Skeid er viktig. Kællane håper på et fullsatt Melløs i jakten på en ny seier! Heia Moss!