Vetle Hellestø har forlenget avtalen med MFK

Den 25-årige midtbanespilleren Vetle Hellestø blir å se på Melløs i 2024-sesongen!

Etter to sesonger i Moss Fotballklubb har Hellestø valgt å forlenge kontrakten med ett år, til tross for at det ikke har vært en dans på roser for ham. Den blide og hardtarbeidende midtbanespilleren har slitt med skader i lang tid, men har jobbet seg tilbake og klar for å gi jernet i mossedrakta i OBOS-ligaen.

– Jeg er virkelig klar for en ny oppkjøring. Grunntreningen er bra etter 2023, så jeg gleder meg til å få en full oppkjøring nå, sier han.

– Et av målene for 2024 blir å holde meg skadefri. Samtidig vil jeg komme inn med et smil hver dag og jobbe knallhardt for at vi skal ta et nytt steg, tilføyer han.

Vetle Hellestø legger ikke skjul på at han trives veldig godt i byen og klubben, og at lagkameratene gir ham mye motivasjon.

– Det er en fantastisk gjeng å jobbe med og det er en glede å møte opp på Melløs. For en hjemmekjær rogalending er det godt å bli tatt vare på i MFK, sier han med et smil og avrunder:

– Jeg tror at dette blir et bra år. Vi har en ung gruppe som er veldig sulten og vi drar i samme retning for MFK. Kjør 2024!

Publisert: 10.01.2024, oppdatert: 05.02.2024
Skrevet av: Joakim Bekkåsen