Tor Anders Brenno har inntatt nye roller i MFK

Etter å ha fungert som en altmuligmann på Melløs i to sesonger, har Tor Anders Brenno fått nye roller i Moss Fotballklubb. – Dette synes jeg er utrolig moro!

Det sier den energiske 50-åringen, som har blitt spillerutvikler og driftsleder i MFK.

Han kom til klubben i 2022 og har hatt mange "hatter" i løpet av de to årene. Det har han trivdes godt med, men legger ikke skjul på at stillingen han trådte inn i fra januar har gjort hverdagen enda morsommere.

– Jeg har jo utdannet meg som spillerutvikler og ser fram til å jobbe med talentene i utviklingsavdelingen vår. Som trener har jeg vært vant til å se hele laget, mens nå kan jeg konsentrere meg om enkeltspillerne og følge dem tett. En utrolig spennende oppgave, sier han med et smil.

– I tillegg blir det fint å ha rollen som driftsleder. Det betyr at jeg skal jobbe mye med logistikken i klubben og ha fullt ansvar på A-lagets hjemmekamper. Da er det mye som skal leges til rette og kombineres - både med de ansatte og frivillige, fortsetter Brenno.

Han er egentlig fra Askim, men har bosatt i Moss - hvor han trives veldig godt.

– Jeg har blitt godt kjent i byen og synes det er moro å jobbe med så mange flotte mennesker. Nå har vi blitt en ordentlig organisasjon i klubben og det er gøy. Jeg har blitt en "mossekæll", avrunder han med et smil.