Tøff match mot Sandnes Ulf

(Sandnes Ulf-Moss FK 2-0) En vanskelig kamp hvor lite gikk "Kællane" sin vei. Det endte dessverre med et nytt tap, denne gang på bortebane i Sandnes.

En var en rolig første halvtime, med et par sjanser til hvert av lagene. De fleste av muligheten kom via dødball for begge lagene. Etter 35 minutter spilt kom Sandnes Ulf til noen sjanser og etter hvert satteTommy Høiland inn 1-0 til hjemmelaget etter et innlegg fra deres høyre side.

Den første omgangen endte 1-0, etter en omgang som bar preg av mange raske angrep begge veier. Dessverre var det hjemmelaget som tok med seg en knepen ledelse inn til pausen.

Gjennom hele andreomgangen ble det jobbet hardt og "Kællane" ble manet frem gjennom hele andre omgangen av de tilreisende fra Kråkevingen. Men det var altså Sandnes Ulf som styrte en del.

Mot slutten av kampen begynte de tilreisende å ta større sjanser, noe som åpnet mer rom bakover. Etter 77 spilte minutter kom Sandnes Ulf stormende, Tommy Høiland ble sendt gjennom alene med Mathias Ranmark Eriksen og gjorde ingen feil. Dermed 2-0 til hjemmelaget og Høiland sitt andre for dagen.

"Kællane" fortsatte å presse og skapte flere gode sjanser på tampen av kampen. Dessverre kom det aldri noen redusering, og matchen ebbet ut i 2-0.

Neste helg er det duket for ny kamp på Melløs stadion, når Mjøndalen kommer på besøk. Gnisten er garantert stor i gruppa for å slå knallhardt tilbake. Vi håper å se et fullsatt Melløs neste helg. Kom på kamp!