Takk for dansen, kællær!

Phillipe og Samuel forlater Moss FK

Phillipe kom til Moss FK før 2022 sesongen fra Vard Haugesund. Phillipe spilte 20 kamper i 2022 sesongen og var en viktig bidragsyter til opprykket. Moss FK ønsker å takke Phillipe for innsatsen og hans bidrag til laget. Nå går ferden videre til Arendal Fotball som var Moss FK sin argeste konkurrent i opprykkskampen i 2022. Moss FK ønsker også takke Arendal Fotball og sportssjef Bjørge Fedje for en ryddig prosess i overgangssaken.

Samuel Skarnes Gray kom til Moss FK før 2022 sesongen. Samuel spilte seks kamper for Moss FK i opprykkssesongen. Blant annet starten Samuel i sesongens siste kamp borte mot Ullern da opprykket ble sikret. Moss FK ønsker å takke Samuel for innsatsen og bidraget til laget. Nå går ferden videre til divisjonskollega fra 2022 sesongen, Frigg.

Foto: Moss avis