noahs

Sen scoring ødela for Kællane

(Moss FK-Egersund 1-2) Det så lenge ut til å ende med poengdeling i lørdagens hjemmekamp mot Egersund, men det var gjestene som trakk det lengste strået til slutt.

Bortelaget åpnet med en tidlig scoring. De fikk straffe etter 8 minutter spilt og Andreas Helmersen var sikker fra krittmerket. Men det tok ikke lang tid før MFK svarte.

Egersunds sisteskanse skjøt ballen rett i beina til Bo Å. Hegland utenfor sekstenmeteren og MFK-spilleren var sist på ballen som rullet i mål. Dermed var utligningen et faktum.

Kællane skapte flere sjanser utover i oppgjøret, men det ville seg ikke. Det gjorde det derimot for gjestene.

Magnus Høiseth ble matchvinner med sin scoring i det 90. minutt. Dermed tok de med seg alle tre poengene.

MFK ligger på en foreløpig 7. plass på tabellen med 6 poeng. Neste kamp er borte mot Sandnes Ulf til lørdag.

GODT OPPMØTE: Kråkevingen var på plass og ga jernet fra tribunen. Dessverre endte det ikke med jubel denne gangen.