Ranmark og Strande har forlenget med MFK

Det er en glede å fortelle at både sisteskansen Mathias Ranmark og stopperen Kristian Strande har forlenget sine kontrakter med MFK ut 2026.

– Det er to veldig gode re-signeringer for klubben. Det er to dyktige fotballspillere som er viktige både på og utenfor banen, forteller daglig leder Christian Ausland, som arbeider kontinuerlig med kontraktene i klubben:

– Ja, vi jobber fortløpende med å få på plass lengre avtaler med flere spillere, sier han.

I tillegg går det unna med forberedelser til sesongstart på Melløs, for allerede førstkommende mandag (2. påskedag) braker det løs. Da kommer Lyn på besøk og billettsalget går unna.

Nå håper Ausland og co. på en stor fotballfest.

– Vi jobber på spreng med å forberede arrangementet og det blir veldig hyggelig å ta imot Lyn. I tillegg ble vi satt opp mot Sprint-Jeløy borte i cupens første runde, noe som også blir en fotballfest. Vi gleder oss til de kommende ukene, avrunder Ausland.

Billetter til sesongpremieren kan du kjøpe her!