Oversikt over spillere på kontrakt

Kællane kan se tilbake på en flott sesong i OBOS-ligaen og allerede nå er forberedelsene til en ny sesong i gang. Her får du en oversikt over spillerne som har kontrakt i 2024.

På trenerkontoret på Melløs er det full fart, for nå skal spillerkabalen legges. Heldigvis er det mange som blir med videre og hovedtrener Thomas Myhre er godt fornøyd med situasjonen.

– Vi har en stamme som jeg har stor tro på. Nå har vi kontinuitet og det er jeg glad for. Vi har tatt store steg i år og de har blitt en sammensveiset gjeng, sier han og fortsetter:

– Vi har selvsagt lyst til å bli enda bedre - og det må vi. Vi kommer til å bli blant klubbene med de laveste budsjettene i 2024 også, så vi må jobbe hardt for å sikre oss en ny, god plassering i OBOS-ligaen. Hverdagen vår må profesjonaliseres og vi ser på muligheter for å få et par økter på dagtid. Vi må trene mer og bedre for å kunne ta nye steg, presiserer han.

Foreløpig er det 18 spillere på kontrakt og noen på utgående som klubben er i dialog med. I tillegg har Sander Wold kommet tilbake fra lån i Sprint-Jeløy. Her kan du se fullstendig oversikt:

Spillere på kontrakt:

Mathias Ranmark (keeper), Elias Bachke (keeper), Marius Andresen (forsvar), Kristian Strande (forsvar), Henrik Gjesdal (forsvar), Ilir Kukleci (forsvar), Ian Hoffmann (forsvar), Harald L. Race (forsvar), Adan Hussein (forsvar), Alexander Håpnes (midtbane), Laurent Mendy (midtbane), Oliver Stavdal (midtbane), Aksel Potur (midtbane), Anas Farah (angrep), Thomas Klemetsen Jakobsen (angrep), Claudio Braga (angrep), Sebastian Pedersen (angrep), Bo Hegland (angrep) og Sander Wold (angrep).

Spillere på utgående kontrakt:

Vetle Hellestø, Kaya Makosso, Sivert Haugli, Noah Alexandersson, Michael Singh, Leo Getz og Mohammed Iddriss.

Spillere som er ferdige på lån i Moss FK:

Abel Stensrud og Lucas Kubr.