Nå er markedsavdelingen i Moss FK komplett

Erland Johnsen ble nylig presentert som ny markedsansvarlig i Moss Fotballklubb og nå har han styrket teamet med to kjente ansikter fra MFK-miljøet.

– Dette kommer til å bli utrolig bra, sier Johnsen, som allerede er godt i gang med arbeidet i klubben. Han har gjort mye på kort tid, men først og fremst hatt fokus på å få på plass en markedsgruppe som skal jobbe sammen og lykkes med målene for 2024.

De to tilskuddene er Erik Edvardsen og Siv Holder.

Edvardsen har jobbet frivillig i klubben en god stund og har hele 20 år bak seg som selger i forsikringsbransjen. Nå trer han inn i en 50 prosent stilling i MFK.

– Nå har jeg sagt opp jobben for å bidra i Moss Fotballklubb. Jeg gleder meg stort, for dette blir et supert team, sier den positive mossingen.

Siv Holder har jobbet frivillig på marked i klubben siden 2013, men blir nå hentet inn i en fast konsulentrolle gjennom sin bedrift Grow Digital.

– Jeg gleder meg veldig til å jobbe videre med markedsarbeidet i Moss FK og ikke minst dette teamet. Jeg har vært en del av klubben i mange år, og vært med på opp- og nedturer. Det blåser en ny vind over Melløs nå og det er derfor veldig gledelig for meg å være med på reisen videre. En fotballklubb i toppen betyr enormt mye for byen, næringslivet, samholdet og stoltheten. Vi er best sammen, sier hun.

Det er med andre ord ikke mangel på optimisme og engasjement i den lystige trioen. Erland Johnsen er godt fornøyd og har klokkertro på arbeidet som skal gjøres.

– Erik og Siv er veldig flinke i salgsprosessen, så vi komplimenterer hverandre veldig bra med ulik erfaring. Jeg gleder meg, avrunder den tidligere Premier League-proffen.