Lokalt fotballtalent har returnert til Moss

Etter to og et halvt år i Sarpsborg 08, har midtstopperen Ludvig Bernhoff-Jamt vendt hjem til Moss og blitt en del av utviklingsavdelingen i MFK.

Den lokale 16-åringen spilte sine første fotballår i Eika Krapfoss før han dro videre til Sarpsborg 08. Men nå er det slutt på pendlingen. Nå er det Melløs som gjelder.

– Utviklingen i Moss Fotballklubb er veldig positiv. A-laget spiller i OBOS-ligaen og de viste gjennom 2023 at de gir unggutta sjansen. Her er det absolutt muligheter, men det krever hardt arbeid, sier Ludvig.

Den lokale midtstopperen er så absolutt ikke et ukjent navn i klubben. Utviklingsansvarlig Jacob Berg vet hvor mye kvalitet som bor i unggutten.

– Jeg er først og fremst veldig glad for at Ludvig har valgt å komme hjem til Moss og at han har blitt en del av MFK. Jeg har fulgt ham i lang tid, og han er en spennende stoppertype som jeg håper vi kan utvikle videre hos oss, forteller Berg.

Vi ønsker Ludvig velkommen til Moss Fotballklubb!

KLAR FOR MFK: Ludvig (16) er midtstopper og skal gi jernet i MFK. MFK. FOTO: Joakim Bekkåsen