Knepent tap I generalprøven

(Ull/Kisa-Moss FK 2-1) Avslutningen på sesongoppkjøringen ble ikke helt som ønsket, men det er ingen grunn til å henge med hodet. Det Kællane har vist i de tre siste månedene gir god grunn til optimisme foran 2024-sesongen.

Så ble det et knepent tap i generalprøven, hvor MFK ikke hadde marginene helt på sin side. Bo Åsulv Hagland ble eneste målscorer for Moss og sa følgende etter matchen:

– Vi var litt opp og ned i dag. Men jeg tror det blir bra til 1. april. Generelt har det vært veldig bra i vinter. Nå skal vi mobilisere til seriepremieren, sa Hegland.

Kællane har vunnet flere kamper i oppkjøringen, vært på høyde med eliteserielag og vartet opp med en rekke flotte scoringer.

Oppsummert: Seier mot Odd, Grorud og et blandet Sarpsborg 08-lag. Uavgjort mot selveste Viking og svenske Örgryte. Så endte det med tap mot Follo og Ull/Kisa.

Men nå setter vi punktum for sesongoppkjøringen. Nå er det poeng det skal handle om. Vi er klare for OBOS-ligaen 2024 og det hele sparkes i gang på Melløs mandag 1. april (2. påskedag). Kællane og resten av klubben håper på din støtte!

Kjøp billetter her!