Imponerende resultat mot eliteserielag

(Moss-Viking 0-0) Treningleieren i Spania ble avsluttet med et meget sterkt resultat mot eliteserielaget Viking.

Forsvarsduoen Ahmed Satay og prøvespilleren Joao Barros sto frem i kampen .

– Vi er fornøyde med og få uavgjort mot Viking. Dette var en skikkelig bra kamp av oss, sier Ahmed Satay som spilte sin femte A-kamp.

Unggutten er født i 2007 og kommer fra Fredrikstad. Han leverte virkelig varene på banen for Moss i dag.

Også prøvespilleren Barros fra Portugal spilte en ny solid match.

– Jeg stortrives i Moss og håper klubben vil ta en videre prat med meg, sier Barros.

En som også var rimelig fornøyd etter de 90 minuttene mot Viking var hovedtrener Thomas Myhre. Med det har ingen slått Myhre og co. i sesongoppkjøringen.

– All honnør til gutta som løp hele tiden. Med litt mer presisjon kunne vi scoret også. Men defensivt var det veldig bra. Vi gjorde arbeidsoppgavene våre sammen og treningsleiren er vi godt fornøyd med, sa han med et smil.

Det er med andre ord ingen tvil om at Kællane har en meget spennende sesong i vente i OBOS-ligaen, selv om det gjenstår noen treningskamper før det braker løs i serien.