Holder konsert til inntekt for MFK Care

Onsdag 10. april er det duket for konsert med Odd Fellow i Samfunnssalen i Moss, og orkesteret melder nå at hele overskuddet fra konserten går til Moss Fotballklubb sitt gatelag.

– Vi gjorde noe tilsvarende i fjor med to andre organisasjoner og i år går pengene til Moss FKs gatelag. Det er et viktig bidrag til et lag som har moderat med midler. Her er hensikten å drive fram det beste i alle, noe som passer vår filosofi, sier Fredric Nygård i Odd Fellow.

Bestill billetter her.

Odd Fellow Ordenen er en international sammenslutning som baserer sin lære på medmenneskelige verdier, hvor mottoet er: Vennskap, Kjærlighet og Sannhet. Som i fjor stiller også i år Follo Seniororkester opp for å skape en magisk kveld i Moss. Med seg har de flere solister, deriblant det unge, lokale talentet Jens Karlsen Palm på fiolin, sopranen Åshild Skiri Refsdal og Moss Vocalis.

– Det er et kjempelag med proffe musikere. Det er et A-lag med sangere og musikere som stiller opp og som bruker fritiden sin til noe godt for samfunnet. Vi gleder oss veldig til denne kvelden, fortsetter Nygård.

Billettsalget starter om kort tid og blir lagt ut på Moss Kulturhus sine nettsider.

Moss FKs gateslag takker så mye for støtten - en støtte som gjør det mulig å styrke det gode tilbudet i Moss. Dette er en arena hvor mennesker med rusrelaterte utfordringer får faste rutiner, meningsfull aktivitet og følelse av mestring. Det bygges trygge rammer som gir utgangspunkt for varig endring.

Gatelaget får overskuddet fra årets konsert.