Generalsponsoren er med videre!

Det er en glede å fortelle at Sparebank 1 Østfold Akershus har forlenget samarbeidet med Moss Fotballklubb.

Den lokale banken har vært en svært viktig bidragsyter i flere år og det er derfor utrolig hyggelig å kunne gå inn i en ny periode med godt samarbeid.

– Vi har trua på sesongen og har lange tradisjoner med klubben. Vi vil jo engasjere oss på de arenaene som er samlende for byen og vi håper at Melløs Stadion blir fullsatt i flere av seriekampene i år, sier lokalbanksjef Ida Andberg.

– I tillegg er det midler som er øremerket gatelaget til MFK. Dette er et inkluderende prosjekt som er viktig for oss, tilføyer sponsorsjef Per Ivar Snarberg og legger til:

– Vi er også med på bylaget, ettersom vi mener at det er viktig å beholde talentene i byen. MFK har styrket utviklingsavdelingen sin og er flaggskipet i Moss, sier han.

Sponsorsjef i Moss Fotballklubb Erland Johnsen og gatelagstrener Thomas Klaussen er svært takknemlige for samarbeidet og sistnevnte understreker viktigheten av bidraget til gatelaget:

– Det er viktig å få folk "bort fra gata" og engasjere dem i fotballen. Nylig fikk vi en person ut i arbeidslivet igjen, noe som var utrolig bra. Vi ser fram til å fortsette dette prosjektet i samarbeid med blant andre Sparebank 1 Østfold Akershus, avrunder Thomas Klaussen med et smil.