Gavepakke til Moss FK og gatelaget

Julen kom tidlig til MFK-Brakka i år. Fredag ettermiddag ble klubben overrasket med to gladnyheter.

I dag fikk Moss Fotballklubb besøk av Lars Thomas O. Paulshus (Høyre), Michael Torp (Fremskrittspartiet) og Titti Aarnes (NyKurs). Her på MFK-Brakka fikk politikerne en presentasjon av den fantastiske jobben som våre trenere og ledere for gatelaget legger ned.

Med på møtet var også gatelagets keeper Lasse Mathisen. Han ga våre gjester et reelt innblikk i hvordan det er å være spiller og hva dette betyr for gutta på laget.

På slutten av møtet kom våre prominente gjester med en flott julegave til neste års gatelagssatsing på kr. 50.000,- noe som betyr enormt mye.

I tillegg fikk også daglig leder Christian Ausland gladmeldingen om at neste års baneleie reduseres med kr. 125.000,-.

– Det er tydelig at politikernes ønske er at idretten skal ha en forutsigbar fremtid i byen. Julen kom tidlig til Melløs i år, jublet Ausland etter besøket.

På vegne av hele Moss Fotballklubb: Tusen takk!