Alexandersson har forlenget kontrakten med MFK

Noah Alexandersson har vært en viktig bidragsyter i MFK de siste årene og nå har den offensive svensken valgt å forlenge avtalen med klubben.

Fra midtveis i 2021-sesongen til i dag har Alexandersson rukket å spille hele 69 obligatoriske kamper for Moss FK, og har totalt scoret 15 mål for klubben. Nå er han klar for å gi jernet i to nye sesonger.

– Hovedgrunnen til at jeg forlenger avtalen er selvfølgelig fordi at jeg har tro på det vi har satt i gang. I tillegg trives jeg både i gruppa og med trenerteamet, og jeg føler at jeg har en viktig rolle i laget med mye ansvar. Vi er en fin gjeng som fungerer godt sammen og som har de samme ambisjonene, sier han.

– Det har også vært en veldig fin reise fram til nå. I fjor rykket vi opp og i år siste vi oss som et solid lag i OBOS-ligaen, tilføyer Alexandersson.

Samtidig er den kreative 22-åringen rimelig sikker på at 2024-sesongen kommer til å bli mer krevende.

– Det kommer til å bli et tøffere år, så vi må fortsette utviklingen og bli enda bedre. Men jeg har stor tro på dette laget og håper at vi kan havne på en enda bedre plass på tabellen neste år, avrunder han med et smil.