Samarbeidet med Select fortsetter i fem nye år

Select Sport Norge har vært en god samarbeidspartner i lang tid og nå er avtalen forlenget med fem nye år.

– Vi er meget fornøyd med Select som utstyrsleverandør, så vi ser fram til en ny periode, sier daglig leder i Moss FK, Christian Ausland.

Ikke bare er produktene av høy kvalitet. Også servicen er enestående, ifølge Ausland.

– Dette er et samarbeid som fungerer utrolig godt. De er alltid imøtekommende og behjelpelige. For oss er Select en veldig viktig samarbeidspartner, skryter han.

Salgssjef i Select Sport Norge, Steinar Felde, gleder seg til å serve klubben med baller og utstyr i fem nye år.

- For oss er det viktig med både topp og bredde, og vi ser fram til å følge klubben videre i OBOS-ligaen. Dette er en av de største avtalene som vi har skrevet, forteller Felde.

- Vi jobber i disse dager med å designe en helt ny spillertrøye til A-laget og skal selvsagt produsere replika-drakter som kommer for salg, tilføyer Felde.

Tidligere i januar ble det også klart at samarbeidsbutikken blir Standard Sport, hvor MFK-medlemmer kan handle tøy og få god service.