Knepent hjemmetap mot Ranheim

(Moss FK-Ranheim 0-1) Hjemmelaget styrte mye av kampen og skapte flest sjanser, men gjestene fra Trondheim var mest effektive foran mål. Det endte dermed med et knepent tap.

Det var en jevnspilt 1. omgang, hvor Moss hadde de største sjansene. Omgangen bar preg av en del dueller, og mye nesten for begge lagene sørget for at stillingen sto seg 0-0 til pause.

De første minuttene av andre omgang fortsatte i samme rytme. MFK hadde de største sjansene, men slet med å få de gode avslutningene på mål.

Etter timen spilt kom bortelaget på et sjeldent besøk i MFK sin boks. Ranmark Eriksen måtte gi retur på et skudd, og først på returen er en Ranheim-spiller, som satte ballen i mål. 0-1 til bortelaget.

I de neste 10-15 minuttene skapte Moss et par store sjanser, men det ville seg dessverre ikke.

Kællane presset på videre og var utrolig nære ved flere anledninger. Dessverre var det gjestene som sikret seieren og tre nye poeng,

Om to uker er det siste hjemmekamp for sesongen. Da er det duket for derby når Fredrikstad kommer på besøk. En kamp som betyr så mye mer enn 3 poeng, og Kællane ønsker seg et fullsatt Melløs stadion. Det er fremdeles noen ledige billetter, så gå inn på klubbens hjemmeside for å sikre deg plass på Melløs til sesongens siste hjemmekamp.