Kællane sikret seg ett poeng på bortebane

(Sandnes Ulf-Moss FK 3-3) Det endte med poengdeling etter en underholdende og målrik kamp lørdag ettermiddag.

Begge lagene skapte store sjanser innledningsvis, men det var hjemmelaget som fant nettmaskene først. Tommy Høiland sendte Sandnes Ulf i føringen i det 25. minutt og dette ble omgangens eneste mål.

Etter hvilen lyktes også Kællane. Sebastian Pedersen headet inn utligningen i det 48. minutt, men gleden ble kortvarig. Tommy Høiland og Daniel Braut scoret hvert sitt mål midtveis i omgangen og det sto 3-1.

Gjestene ga heldigvis ikke opp og Sebastian Pedersen og Bo Hegland sørget for nok en utligning med hver sin scoring. Det endte dermed 3-3 i Sandnes.

- Det er litt blandede følelser. Spillemessig var det et steg videre, hvor vi scoret tre mål på bortebane. Men så slapp vi også inn tre unødvendige mål, kommenterte hovedtrener Thomas Myhre etter kampen.

Det er altså mye positivt å ta med seg hjem til Melløs og det blir spennende å se Kællane i aksjon hjemme mot Stabæk til helgen!