Claudio Braga har spilt sin siste kamp for MFK

Etter to sesonger i Moss Fotballklubb, har Claudio Braga valgt å fortsette karrieren i Aalesund.

Den offensive spilleren scoret 23 mål på 57 kamper for Moss FK i løpet av 2022- og 2023-sesongen. Den blide portugiseren gjorde sine saker bra i klubben og har nå blitt solgt til Aalesund. Det ble klart klokken 15:07 mandag.

Aalesund rykket for øvrig ned til OBOS-ligaen i fjor og MFK får dermed to møter med Braga i 2024-sesongen.

– Claudio har vært en flott representant for Moss Fotballklubb og vi ønsker ham lykke til videre i karrieren, sier daglig leder i Moss FK, Christian Ausland.

Spilleren har sendt en melding til mossfk.no hvor han sier følgende:

– Det er Moss Fotballklubb som har gjort meg til den spilleren jeg er i dag. Jeg hadde to fantastiske år med alle de fine folkene i og rundt klubben, og jeg håper inderlig at MFK fortsetter reisen oppover. Jeg har en spesiell følelse for MFK og jeg kommer alltid til å følge med. Jeg har aldri opplevd så mye kjærlighet i en klubb, sier Braga.