– Jeg nølte ikke da klubben ville skrive ny kontrakt!

Thomas Klemetsen Jakobsen (24) stortrives i Moss Fotballklubb og har nå forlenget kontrakten med to nye år.

Den offensive spillertypen hadde sin første periode i MFK i 2020 og 2021, og kom tilbake midtveis i 2023-sesongen. Torsdag skrev han under på en ny kontrakt som gjør ham til mossespiller ut 2026.

– Jeg trives veldig godt i klubben og i byen. Det er et spennende prosjekt som jeg vil være med å bidra til. Så jeg nølte ikke da klubben ville skrive ny kontrakt, sier han med et smil.

– De årene i MFK har vært de beste i min lille karriere og grunnen til at jeg vil bli værende. Moss har vært en stor del av min utvikling. Det beste med MFK er alle som er en del av klubben, spillere, trenere, alle som bidrar og ikke minst supporterene, forteller han videre.

Klemetsen Jakobsen er også gira på å ta Moss til nye høyder.

– Mitt personlige mål de neste årene er at jeg vil gjøre alt jeg kan for at Moss FK skal ta det neste steget, avrunder han.

Thomas Klemetsen Jakobsen har spilt flere titalls kamper i løpet av sine første år i klubben og scoret 18 mål. Vi ser fram til nye flotte prestasjoner på Melløs-matta!