Vinn sesongkort!

Moss FKs web og sosiale medier er
viktige kommunikasjonskanaler med våre omgivelser.


MFK satser på web og sosiale medier. I år vil enda flere personer bidra med flere artikler og  bilder enn noen gang tidligere. Av den grunn ønsker vi oss enda flere følgere på sosiale medier.

Weben er selve hjertet i all vår kommunikasjon, og har som kjent oppnådd flere meget gode plasseringer i «NM i fotballweb». Kreatif har her vært en solid samarbeidspartner i en årrekke.

 

MFKs Facebook-side byr sine
3 900 følgere nærmest daglige nyheter av ulik karakter. Akkurat slik MFKs Twitter-konto tilbyr sine 1 650 følgere. MFKs Instagram-konto teller nå 1 000 følgere.

 

– Moss FK ble etablert i 1906.
111 år senere teller vi 1 000 følgere på Instagram. Derfor ønsker vi oss 111 nye
følgere innen seriestart, sier Instagram-ansvarlig Truls Huth Andersen.

– Konkurransen er enkel. Du må følge MFK på Instagram. Så er alle nye og gamle følgere av MFK på Instagram velkomne til å delta i konkurransen som er å publisere minst et bilde merket #MossFK111år. Når vi har nådd 1111 følgere trekker vi en heldig vinner blant  bildene på #MossFK111år, avslutter Truls.