Støtt utviklingsarbeidet med din Grasrotandel

Grasrotandelen gir Moss FK viktige inntekter til satsingen på egne talenter.

Ved inngangen til 2023 var det 976 spillere hos Norsk Tipping som har registrert Moss FK som mottaker for sin grasrotandel.

Bidraget fra Grasrotandelen ble 853.444 kroner i 2022 (en økning på nesten 50.000 fra året før).

Det er vi svært takknemlige for, og vi sørger for å bruke hver eneste krone til det beste for utviklingsarbeidet i klubben og Mosse-regionen for øvrig.

Grasrotandelen sikrer også at klubben har kompetente trenere for alle yngre lag, og disse deler stadig sin kompetanse med andre klubber i regionen.

Beløpet vi mottar er derfor av stor betydning for at Moss FK kan ha en faglig sterkt akademi med ressurser til å være et lokomotiv for fotballen i vår region.

Slik gir du Grasrotandelen

De som velger å gi Grasrotandelen sin til Moss gir syv prosent av det de spiller for til klubbens utviklingsarbeid. Det blir satt av penger til grasrotmottakeren din for hvert eneste spill du leverer uten at det reduserer innsatsen din.

Norsk Tipping på nett: Klikk deg inn på Moss FK. Her er det enkelt knytte seg til.

Hos kommisjonær:  Be kommisjonæren sørge for at Moss FK mottar din grasrotandel.

Takk for støtten!